تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
کد خبر : 7801

رئیسی: خروجی قانون واردات خودرو بهبود وضعیت بازار باشد

رئیسی: خروجی قانون واردات خودرو بهبود وضعیت بازار باشد، نماینده میناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون واردات خودرو، گفت: انتظار می رود دولت شرایط را به گونه ای مدیریت کند که خروجی این قانون ایجاد شرایط خوبی برای بازار خودرو باشد.

رئیسی: خروجی قانون واردات خودرو بهبود وضعیت بازار باشد، نماینده میناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون واردات خودرو، گفت: انتظار می رود دولت شرایط را به گونه ای مدیریت کند که خروجی این قانون ایجاد شرایط خوبی برای بازار خودرو باشد.

به گزارش تولید و بازار به نقل از ایسنا، حسین رئیسی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: حرکت اهانت کنندگان به ساحت قرآن کریم را محکوم می کنم.

نماینده میناب با قدردانی از تلاش ها برای توسعه روابط و انجام پروژه های مختلف در بخش های عمرانی و اقتصادی، بر لزوم توجه به دغدغه مردم شرق هرمزگان تاکید کرد و گفت: زحمات باغداران شهرستان های رودان و میناب بر باد رفته، لازم است وزیر کشاورزی درباره قیمت پایین خریداری شده لیمو ورود کند.

وی با انتقاد از عدم بهره گیری از نیروهای انسانی هرمزگان در دولت گفت: بالا بودن نرخ بیکاری در استان هرمزگان با ظرفیت های فراوان اقتصادی مورد قبول مردم نیست و باید به این موضوع توجه ویژه شود.

رئیسی با انتقاد از عدم اختصاص زمین به طرح های تولیدی و اشتغال آفرین به بومیان ساکن در سواحل مکران گفت: این موضوع باعث سرگردانی سرمایه گذاران منطقه به ویژه در جاسک و سیریک شده است. دولت برای افزایش اشتغال در منطقه برنامه ریزی داشته و معافیت مالیاتی سرمایه گذاران در مناطق جنوبی و کمتر توسعه یافته را اعمال کند.

نماینده میناب در مجلس شورای اسلامی خواستار نهایی شدن گمرک در بنادر جاسک و سیریک گفت: علیرغم وعده های مکرر برای ۴ سفر ملوانی در سال، ملوانان تنها سالانه یک سفر دارند.

وی با انتقاد از گرانی ها گفت: انتظار می رود وزرای کشور، صمت و جهاد برای تأمین معیشت مردم چاره ای بیندیشند. همچنین صف های طولانی بنزین در استان های جنوبی به تدبیر نیاز دارد و ساماندهی واقعی صنوف و توجه به شرایط اقلیمی آب و هوایی در تخصیص سهمیه سوخت به مردم هم انجام شود.

رئیسی با اشاره به قانون واردات خودرو، گفت:  انتظار می رود دولت شرایط را به گونه ای مدیریت کند که خروجی این قانون ایجاد شرایط خوبی برای بازار خودرو باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.