تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر : 14279

چیزی از شما کم نخواهد شد!

با پیچیده شدن مسائل مالی و اجتماعی و اقتصادی امروز بیش از هر زمان نیازمند مشورت گرفتن از اهل‌فن هستیم .بهتر است قبل از اینکه اتفاقی بیفتد.

با پیچیده شدن مسائل مالی و اجتماعی و اقتصادی امروز بیش از هر زمان نیازمند مشورت گرفتن از اهل‌فن هستیم .بهتر است قبل از اینکه اتفاقی بیفتد…

به گزارش تولید و بازار به نقل از باهاتیم، ما ایرانی‌ها به‌خصوص متولدان دهه ۳۰ و ۴۰ و ۵۰ خودمان را در همه زمینه‌ها عقل کل می‌دانیم و تصور می‌کنیم اگر در مورد یک مسئله تخصصی نظر ندهیم یا خدای‌ناکرده نظر یک متخصص را سؤال کنیم، کلیه اعتبار و آبروی اندک‌اندک جمع شده خویش را به فنا داده‌ایم!

اساساً هزینه برای مشاوره را که یک خرج بیهوده و فانتزی می‌دانیم که در شأن عقل کلی چونان “ما” نیست!

همین موضوع سبب شده تا دادگاه‌های ما پر باشند از پرونده ندانم‌کاری‌ها و جدال و خشم و عداوت و حتی قتل در بین دوستان و اقوام و حتی خانواده.

امروزه فقط مردم برای گرفتن مشورت و درمان به اطباء مراجعه می‌کنند که البته این در صورتی است که خوددرمانی‌ها و عمل به توصیه‌های خاله و خان باجی را در آمار لحاظ نکنیم.درواقع بیشتر ما وقتی به پزشک متخصص مراجعه می‌کنیم که کار سخت شده و حتی گاهی وقت‌ها از کار گذشته .

ولی واقعیت این است که باید یاد بگیریم و به نسل بعد هم یاد بدیم که با پیچیده شدن مسائل مالی و اجتماعی و اقتصادی امروز بیش از هر زمان نیازمند مشورت گرفتن از اهل‌فن هستیم .بهتر است قبل از اینکه اتفاقی بیفتد و مسائل چنان در هم بپیچند که تبدیل به کلاف سردرگم و گاهی کره کور بشوند، از وکیل و مشاور و … کمک بگیریم.

به قول ابوعلی سینای بزرگ پیشگیری بهتر از درمان است و هزینه نه‌چندان زیاد برای مشاوره از اهل‌فن بسیار به‌صرفه‌تر و عقلانی‌تر از هزینه‌های گزاف و سرگردانی در راهروهای بیمارستان‌ها و دادگاه‌ها و … است! این را هم فراموش نکنیم که خیلی وقت‌ها درنهایت هیچ‌چیزی هم عایدمان نخواهد شد!!

وکیل بگیرید، قول می دهم چیزی از شما کم نخواهد شد!

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.