تاریخ انتشار : شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
کد خبر : 14473

ترمیم دیپلماسی سیاسی؛ زمینه‌ساز توسعه اقتصادی/ ایران منتظر ایفای نقش تاریخی صنعتگران است

رئیس کمیته صمت ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان از صنعتگران، معدنکاران و فعالان اقتصادی جهت حضور حداکثری و مشارکت در موفقیت دکتر مسعود پزشکیان با شعار انتخاباتی «برای ایران» تأکید کرد.

به گزارش تولید و بازار، ولی اله افخمی با بیان این مطلب، افزود: کمیته صمت ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان از روز سه شنبه فعالیت خود را با استقبال خوب صنعتگران، معدنکاران و فعالان اقتصادی آغاز کرده است و در این مدت جلسات و نشست‌های تخصصی مختلفی برگزار شد.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین چالش‌ها، دغدغه ها، مسایل و مشکلات حوزه صمت(صنعت، معدن و تجارت) طی این نشست‌ها مورد تجزیه، تحلیل و بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای برون رفت از وضعیت موجود توسط فعالان اقتصادی مطرح شد.

رئیس کمیته صمت ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان، ادامه داد: پاسخ به بسیاری از مطالبات فعالان اقتصادی در برنامه ارائه شده توسط کمیته صمت ستاد آقای پزشکیان ارائه شده و این برنامه مورد استقبال بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران عرصه تولید و تجارت قرار گرفته است.

افخمی با اشاره به محورهای برنامه کمیته صمت ستاد آقای دکتر پزشکیان، تصریح کرد: در این برنامه به محورهایی از جمله اقتصاد دریا محور، صنعت خودرو، معدن، اقتصاد دیجیتال، هوشمندسازی صنایع و لجستیک اشاره شده است و راهکارهای عملی برای برون رفت از وضعیت موجود ارائه گردیده است.

وی با بیان اینکه مسیر توسعه اقتصادی از توسعه روابط دیپلماتیک می گذرد، خاطرنشان کرد: باید با ترمیم دیپلماسی سیاسی، زمینه ورود سرمایه‌گذاران خارجی و تعامل با کشورهای توسعه‌یافته را بیش از پیش تقویت نمائیم.

افخمی در پایان همچنین از برگزاری همایش سراسری فعالان صمت(صنعت، معدن و تجارت) حامی آقای پزشکیان خبر داد و بیان کرد: این همایش با حضور فعالان اقتصادی بخش صمت(صنعت، معدن و تجارت) روز یکشنبه سوم تیرماه ساعت ۱۷ در محل ستاد دکتر پزشکیان واقع در سعادت آباد بلوار شهید جورکی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، طی حکمی از سوی علی عبدالعلی زاده؛ رئیس ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، ولی الله افخمی راد به عنوان رئیس کمیته صنعت، معدن و تجارت این ستاد منصوب شد.

افخمی راد، معاون وزیر اسبق صنایع و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دولت اصلاحات و همچنین معاون وزیر اسبق صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در دولت تدبیر و امید بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.