تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر : 631

نکوداشت مرضیه برومند و رضا فیاضی در فرصت کودکی

در روز دوم مردادماه در هتل المپیک تهران در همایش فرصت کودکی آیین نکوداشت رضا فیاضی و مرضیه برومند برگزار شد. همزمان با این مراسم، از پایگاه تحلیلی خبری آزنیک و اولین عروسک نمایشی سندروم داون جهان رونمایی شد. نکوداشت مرضیه برومند و رضا فیاضی در فرصت کودکی به گزارش پایگاه خبری تولید و بازار : دکتر محمد حاتمی رئیس

در روز دوم مردادماه در هتل المپیک تهران در همایش فرصت کودکی آیین نکوداشت رضا فیاضی و مرضیه برومند برگزار شد. همزمان با این مراسم، از پایگاه تحلیلی خبری آزنیک و اولین عروسک نمایشی سندروم داون جهان رونمایی شد.

نکوداشت مرضیه برومند و رضا فیاضی در فرصت کودکی

به گزارش پایگاه خبری تولید و بازار : دکتر محمد حاتمی رئیس نظام روانشناسی و مشاوره ایران، اولین سخران همایش فرصت کودکی در مراسم نکوداشت رضا فیاضی و مرضیه برومند بود.

سپس دکتر نازنین حبیبی مدیر گروه تخصصی بخش کودک و نوجوان انجمن ازدواج و خانواده ایران، دکتر شیوا دولت آبادی موسس انجمن حمایت از حقوق کودکان و استاد دانشگاه و پوراندخت بنیادی مدیر عامل کانون سندروم داون ایران برای مهمانان سخنرانی کردند.

رضا فیاضی: با وجود کسالت،خودم را به همایش فرصت کودکی رساندم

در ادامه نوبت به مراسم نکوداشت رضا فیاضی هنرمند پیشکسوت حوزه کودک و نوجوان سینما و تلویزیون شد. در مراسم تجلیل از رضا فیاضی، ابتدا ویدئویی از وی و آخرین کتاب او برای مهمانان به نمایش در آمد. سپس رضا فیاضی در پشت تریبون حاضر شد.  وی در ابتدای سخنانش گفت: احساس عجیبی بین بودن و نبودن است. من با وجود کسالت و بستری در بیمارستان، بنا به اهمیتی که همایش فرصت کودکی برایم داشته از پزشکان و پرستاران خواستم مرا ترخیص کنند تا بتوانم در این همایش حضور پیدا کنم. سپس  رضا فیاضی توضیحاتی درباره آخرین کتابش با نام تتو  ارائه داد.

بعد از پایان سخنان این هنرمند، کودکان و نوجوانان سندروم داون بر روی صحنه حضور پیدا کردند و با اهدای شاخه گل به رضا فیاضی، از وی تشکر و قدردانی کردند. در انتهای مراسم نکوداشت، رضا بابک، هدیه پایگاه خبری آزنیگ را تقدیم رضا فیاضی کرد.

موچولو سفیر کودکان سندروم داون

در ادامه این همایش از عروسکی با نام موچولو با ظاهر کودکان سندروم داون رونمایی شد. سپس این عروسک بر روی صحنه حاضر شد و به عنوان سفیر کودکان سندروم داون برای حاضرین در سالن سخرانی کرد. این عروسک گفت من به دنیا آمده ام تا جای همه کودکان سندروم داون با شما حرف بزنم. موچولو اولین عروسک سندروم داون ایران و اولین عروسک نمایشی سندروم داون جهان است.

 مرضیه برومند:کودکان سندروم داون، بزرگ هم شوند باز فرشته هستند

در پایان همایش فرصت کودکی، نوبت به تقدیر و تشکر از مرضیه برومند نویسنده، شاعر، عروسک‌گردان، صداپیشه و بازیگر معروف کشور شد. در  هنگام دعوت از وی برای حضور بر روی صحنه، موزیک شهر موش ها در سالن پخش شد که با تشویق یکپارچه حاضرین در سالن همراه شد. مرضیه برومند هنگامی که در پشت تریبون حاضر شد گفت: عروسک موچولو که اولین عروسک کودکان سندروم داون کشور و اولین عروسک نمایشی سندروم داون جهان است، بسیار خوب ساخته شده است.

وی در ادامه بیان کرد: همه کودکان فرشته هستند، اما کودکان سندروم داون هنگامی که بزرگ هم می شوند، فرشته باقی می مانند.

سپس در مراسم نکوداشت مرضیه برومند، تمامی کودکان حاضر در سالن به روی صحنه آمدند و با تقدیم شاخه گل از این هنرمند قدردانی کردند.

در پایان مراسم پوراندخت بنیادی مدیر عامل کانون سندروم داون ایران و مرضیه شاه حسینی و الهام جهانشاهی فرد از مدیران پایگاه تحلیلی خبری آزنیک،  هدیه ای به رسم یادبود تقدیم مرضیه برومند کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.