تولید و بازار: علت اصلی تداوم مشارکتهای مردمی نیز در چنین طرحهایی که معمولا با اما و اگر مواجه میشود، نشان از اضطراب و التهاب روانی و عدم اطمینان به آینده است.
خودروهای وارداتی؛ کارکرده بوده و به اصطلاح دست دوم، محسوب میشوند و مشخص نیست اختلاف قیمت آنها و تعرفههای تجاری مترتب بر این خودروها، هزینههای ثبت و انتقال و چند فاکتور بروکراتیک دیگر، تارسیدن به دست خریدار، تاخیر و تعلل در تحویل به مشتریانی که مدتها پولهای خود را در حسابهای خودروسازان، انباشته کردهاند، نپرداختن سود تأخیر و یا شامل مرور زمان شدن چنین سودی که البته در بحث فروش خودروهای خارجی، ظاهرا از اساس، منتفی است، جز زیان خریداران و کسب درآمدهای کلان برای واردکنندگان و سرمایه گذاران دلال مسلک، مفهوم دیگری نخواهد داشت.
ازجهت دیگر هنوز هیچ ساز و کار و نظم و ترتیب و یا فرآیند مشخص و تعریف شده ای برای تحویل این خودروها به مردم، وجود ندارد و گویا خوابیدن پولهای هنگفت مردم و بازی اقتصادی با این پولها که سود مضاعفی را متوجه وارد کنندگان خواهد کرد، برای کسی مهم نیست.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0