تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر : 8107

راه‌اندازی مجدد خط تولید لودر بکهو در شرکت هپکو

خط تولید لودر بکهو در شرکت هپکو پس از سال‌ها وقفه مجددا راه‌اندازی شد. باهدف رونق‌بخشی به‌تولید و در یک اقدام جهادی از سوی تیم مدیریتی شرکت هپکو، خط تولید لودر بکهو پس از سالها وقفه در امر تولید مجددا آغاز به‌کار کرد.

 

به‌گزارش تولید و بازار به نقل از روابط عمومی شرکت هپکو: این خط تولید در سالیان گذشته و به‌دنبال بروز مشکلات اقتصادی و رکود تولید در هپکو تعطیل شده بود که پس از آغاز به‌کار تیم مدیران فعلی هپکو و اجرای برنامه مدون بازاریابی و مذاکره با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف با دریافت و ثبت سفارش از سازمان شهرداری‌های کشور فعالیت مجدد خود را از سر گرفت.

با راه‌اندازی این خط و آغاز تولید مجدد لودر بکهو، ظرفیت‌ تولیدی شرکت هپکو در بخش‌های فنی و مهندسی و همچنین منابع انسانی افزایش خواهد یافت و رشد بهره‌وری و گردش مالی حاصل از تولید و فروش در این مجموعه صنعتی رقم خواهد خورد.

گفتنی است لودر بکهو یکی از ماشین‌آلات بسیار پرمصرف در امور شهری و کشاورزی و مورد استفاده شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و کشاورزان است که سال‌ها در مدل‌ها و سایزهای مختلف تولید شده بود.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در شرکت هپکو، قرار است خط تولید این محصول کلیدی به‌موازات ثبت سفارش از سوی خریداران و مشتریان حقیقی و سازمانی با حداکثر ظرفیت فعالیت کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.