تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
کد خبر : 13628

ادبیات مشترك رسانه ها و صنعت بیمه به توسعه فرهنگ بیمه منتهی خواهد شد

نگاه رسانه ای به اتفاقات صنعت بیمه و تلفیق آن با تخصص گرایی به تثبیت امر بیمه گری و توسعه فرهنگ بیمه منتهی می شود.

نگاه رسانه ای به اتفاقات صنعت بیمه و تلفیق آن با تخصص گرایی به تثبیت امر بیمه گری و توسعه فرهنگ بیمه منتهی می شود.

به گزارش تولید و بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی که در جمع مدیران مسئول، سردبیران و خبرنگاران تخصصی حوزه بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: نگاه سطحی و نگرش منفی با رویکرد اتهام زنی های بی پایه و اساس از آفت های رسانه ها به شمار می رود که خوشبختانه فضای رسانه ای صنعت بیمه در این خصوص قابل دفاع است.

رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر این نکته که قانونمداری، تعقل گرایی و شفاف سازی از مهمترین سیاست های نهادناظر صنعت بیمه به شمار می رود، خاطرنشان کرد: انعکاس دستاوردهای صنعت بیمه و اطلاع رسانی در خصوص خدمات نوین و محصولات جدید، افزایش ضریب نفوذ بیمه را به دنبال خواهد داشت.

وی نگاه کلان به عملکرد صنعت بیمه را راهگشا توصیف کرد و اظهار داشت: تمامی راهبردهای نظارتی، هدایتی و حمایتی نهادناظر صنعت بیمه در راستای ایجاد فضای رضایتمندی بیمه گران و بیمه گذاران طراحی شده و این روند ادامه خواهد داشت.

رئیس کل بیمه مرکزی بر ضرورت راه اندازی شورای اطلاع رسانی صنعت بیمه تاکید کرد و برای تحقق آن خواستار مشارکت سازنده رسانه های تخصصی شد.

شایان ذکر است که خبرنگاران تخصصی صنعت بیمه در این نشست صمیمانه، دیدگاه های خود را در خصوص موضوعاتی نظیر: افزایش سطح سواد بیمه ای در جامعه، بهره گیری بیشتر از ابزار رسانه ای، شناسایی جامعه هدف بیمه ای، ارتباط تنگاتنگ با ذینفعان، حمایت از اقتصاد رسانه و ارسال سریع و شفاف اطلاعات بیمه ای به رسانه ها، مطرح کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.